Zachęcamy do składania zamówień bezpośrednio przez stronę. Po znalezieniu pasującego wzoru wystarczy tylko dostosować niezbędne parametry (wymiary oraz materiał), wybrać opcje dodatkowe, a następnie dodać produkt do koszyka. Gdy skończymy zakupy, wypełnimy formularz zamówienia, dokonujemy płatności i gotowe! Zamówienia można składać również telefonicznie pod numerem: +48 730 801 808, od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 - 16:00 oraz mailowo: kontakt@lorenso.pl.
Czas realizacji zamówienia wynosi najczęściej do 48 godzin, liczonych od momentu zaksięgowania wpłaty.
Ponieważ zależy nam na tym, aby gotowe produkty dotarły do zamawiających jak najszybciej, wysyłamy je za pośrednictwem zaufanych i sprawdzonych firm kurierskich, które dostarczają je do Klientów w ciągu 48 godzin.
W trosce o pełne bezpieczeństwo przygotowanych przez nas produktów wysyłamy je wyłącznie za pośrednictwem zaufanych i renomowanych firm kurierskich. Koszt liczony jest w zależności od wymiarów paczki i wynosi od 19,99 zł.
Dla wygody naszych klientów umożliwiamy różne formy płatności. Należność za zakupione produkty można uregulować klasycznym przelewem bankowym, za pośrednictwem systemu płatności internetowych PayU lub płacąc za pobraniem - już przy odbiorze przesyłki.
Niestety nieoferujemy takiej opcji - nasze produkty wysyłane są za pośrednictwem kurierów, którzy dostarczają zabezpieczoną paczkę z zamówieniem bezpośrednio pod wskazany przez Klienta adres.
Aby otrzymać od nas fakturę, należy wypełnić odpowiednie pola podczas finalizacji zamówienia za pośrednictwem strony internetowej albo poinformować o takiej potrzebie w trakcie składania zamówienia telefonicznie lub mailowo. Gotowy dokument prześlemy pocztowo lub na wskazany adres e-mail.
Wszystko zależy od etapu, na którym obecnie znajduje się Twoje zamówienie. Jeśli podejmiesz decyzję o zmianie lub rezygnacji z zamówienia, niezwłocznie skontaktuj się z nami mailowo (kontakt@lorenso.pl) lub telefonicznie (+48 730 801 808).
Nasz zespół graficzny jest w stanie zmodyfikować wybrany wzór pod wieloma względami. Obejmuje to kadrowanie, nałożenie filtra kolorystycznego (na przykład czarno-białego) lub efektu sepii. W przypadku gdy niezbędne są bardziej skomplikowane modyfikacje, prosimy o dokładne opisanie ich podczas składania zamówienia w polu “uwagi” lub kontakt z działem obsługi klienta telefonicznie (+48 730 801 808) albo mailowo (kontakt@lorenso.pl)
Uzyskane podczas wydruku barwy mogą nieznacznie odbiegać od tych, jakie widoczne są na ekranie. Wynika to między innymi z ustawień monitora, aktualnego oświetlenia oraz cech materiału użytego do stworzenia konkretnej dekoracji.
Nasze produkty przygotowujemy do wysyłki z maksymalną starannością, zabezpieczając je przed potencjalnymi uszkodzeniami. Każde zamówienie owinięte jest w folię bąbelkową i zapakowane w karton.
Materiał używany do produkcji naszych tapet to flizelina z zastosowaniem trwałego winylu jako wierzchniej warstwy. Flizelina powstaje poprzez łączenie syntetycznych włókien w wyniku procesu poddanego wysokiej temperaturze, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii produkcyjnych. Dodatkowa warstwa z winylu stanowi skuteczną ochronę tapety przed różnorodnymi czynnikami zewnętrznymi, takimi jak wilgoć, zabrudzenia czy promieniowanie słoneczne.
Jeśli zauważysz, że paczka jest uszkodzona, od razu zgłoś ten fakt kurierowi. W jego obecności otwórz zamówienie i spisz protokół, a następnie skontaktuj się z nami (kontakt@lorenso.pl) opisując całą sytuację. Koniecznie dołącz zdjęcia zarówno paczki, jak i uszkodzonego produktu.
Aby uzyskać dostęp do kodów rabatowych śledź nasze media społecznościowe oraz zapisz się do newslettera!